ACA NEOGEO SHOCK TROOPERS
Players take part in a rescue operation for Dr. George and his granddaughter who have been kidnapped by the evil organisation Bloody Scorpion.
The game features the ability for players to choose which route to progress, adding even more replay value to the title.