ACA NEOGEO THE KING OF FIGHTERS '94
The KING OF FIGHTERS '94 is a fighting game that was released by SNK in 1994 in Japan.
The original characters of The KING OF FIGHTERS '94 and popular characters from FATAL FURY and IKARI WARRIORS will battle. The 3-on-3 team battles and specialised techniques had a big impact on the subsequent fighting games.