Alien blobs from space are invading the Earth. It’s up to the Alien Counter Offensive Response Network (ACORN) to stop them from enacting their evil plans. Construct and customise a strike team of giant walking tanks and air drop them into combat.
Customise, upgrade and train to save the planet from King Blob in a giant 25 mission hand-crafted story campaign.
Then take your custom battle team into the random mission generator and visit procedurally-generated bases and challenge yourself to endless battles.
Collect and upgrade a deck of battle cards to take with you into combat. Use their special effects to turn the tide of war against your foes.