Air Hockey: Casual Table Arcade
An addictive game that allows the player to enjoy the classic air hockey game anytime, anywhere!
The player controls his puck, trying to score it into the opponent's goal, using his lightning-fast reflexes and strategic thinking. The game offers several difficulty levels so that everyone can choose their own level and enjoy the game to the fullest. The player can play both against the computer and against a friend on the same device.
For each victory, the player receives coins that can be spent on customizing the playing field. The player can choose the background, pucks and other elements to make the game more personal and unique.