Aliens Strike
Aliens Strike is the heir to the arcade classics, all captured with great graphics. This action-packed game will keep you tied to the couch, since it has all the elements that make a good shmup: huge lasers, big explosions and terrifying bosses.
Aliens Strike is not a shmup like the others. The scenery and great effects will take your breath away. The gameplay, progression system and collectibles will keep you on your toes. You'll want more! Fortunately, you have hours of intense fun ahead of you....