Arcade Archives HEROIC EPISODE
HEROIC EPISODE is a shooting game released by IREM in 1986. The people of Mule are facing destruction at the hands of the Gasp Empire.
Control a heroic soldier on the ground and in the air as they battle their way to retrieve the stolen goddess statue. Utilise their laser with its normal shots and power-up shots to wage this battle.