Arise + What Lies in the Multiverse Bundle
Some games just tug on those heart strings. We’ve packaged two stories that touch on what lies in the past and what lies ahead. Join these characters as one tries to fix a world he's broken, while the other relives a past world to remember what once was.
Arise is an emotional journey through the bittersweet lives of two people where memories come alive and time bends to your will. Lose yourself in moments of happiness and overcome every hardship as you relive your life’s story. A story of joy and sorrow. A simple story.
Grab a chair and enjoy a hilariously gnarly puzzle platformer about worlds turned inside out. You play as "The Kid", shifting dimensions at will, solving mind-bending logistical riddles, and racing through the towns and wilds of the multiverse to save the world with the genius albeit eccentric scientist, Everett.