First action tower defense game where you power up your towers however you like. Play as Metaltron's Defender Golem and build towers to defend your planet from the allied forces of humans and orc hordes. Game offers 40 levels of campaign that can be played solo or in coop and first ever Skirmish mode in tower defense games.