While traveling from Liverpool to New York, your ship was pulled down into a massive maelstrom. You woke up in a place that may never have been gazed upon by the eyes of men. From now on, your goal is to ascend from the centre of the Earth and find your way back to civilisation.
Azkend 2: The World Beneath is a casual match-three puzzle game with more than 60 levels of impeccably polished gameplay. Discover and equip more than a dozen unique power-ups, and complete hidden object minigames on your journey.