Challenge your friends, pick a funky car and outrun them with your driving skills and dirty tricks. Ram them out of your way or pick up bonuses to wreck them.
BAFL also offers a challenging solo experience with championships against fierce AIs and special modes such as Time Attack or Perfect Race.
Run in unique tracks inspired by the pop culture of the 80s and 90s, along with funny details and surprising events. Each location takes you to a different setting, from a peaceful caribbean island to a hellish underground, from fabulous Las Vegas all the way to the moon!
BAFL is an invitation to dive in a state of the art old-school epic racing game – with no freaking brakes!