BIG Kids & Toddlers Educational Learning Games Collection Bundle 5-in-1
A unique language learning game in which the basics of up to 14 languages worldwide can be learned playfully by bursting balloons. Don't be surprised if your child suddenly knows the alphabet or numbers from 0 to 10 in 14 languages.
A high quality jigsaw puzzle game with lots of farm animals. The level of difficulty is adjustable: number of pieces, rotation on/off, help. The unique animal illustrations make the game so popular with children worldwide.
Like the Jigsaw Puzzle before it, this game offers unique entertainment with great learning effects. It is a wooden puzzle for preschoolers and anyone who enjoys inserting animals into shapes.
A child-friendly jigsaw puzzle game with funny scary motifs. Educational game for Halloween or for all friends of funny, spooky children's motifs with a fun factor. The level of difficulty of this game can also be freely adjusted, making it ideal for all children of all ages.
Who doesn't love them, the dinosaurs!? This jigsaw puzzle brings you into the world of dinosaurs. Fascinating dinosaurs and volcanoes await you. Level of difficulty freely adjustable.
Please note: All of the games in this game bundle use the touchscreen functionality only.