Baila Latino
Latin American music is suitable for all ages, and makes children and adults dance, creating an atmosphere of great amusement in front of the TV.
There are 20 hit songs (5 tracks with free DLC) to choose from, and the game's choreography has been created by professional dancers, Carlo Romano and Vera Sokolova from the “Carolyn Smith Dance Academy”.
The lyrics of the song will appear on the screen so while you are dancing, others can sing!