Ball Master Up!
Ball Master Up! is an addictive arcade game where you play as a small ball and compete against time and your skills. Your goal is to eat as many bubbles as possible to get the maximum score. However, be careful, you have to deal with many obstacles and dangers that will be on your way.
Simultaneously simple but at the same time exciting game will not let you get bored.