Ballz
Swipe your finger to throw balls and break the bricks. Try to break as many bricks as possible before they reach the bottom. Collect items to get more balls and create an endless chain! Submit your high scores to the global leaderboard and compete with the best players!
If the squares reach the bottom, the game ends. Collect all the items to get additional balls and create an endless ball chain! The number of bricks increases after each round you throw the balls. It's easy, fun, and highly addictive!