Beach Bounce Remastered
Tomoyo finds himself at his grandmother Umi's beach resort, looking forward to a great summer where he can finally put the past to rest and possibly take his life forward in a better way than the coasting he was doing up until now.
And now it looks like his summer vacation is dashed on the rocks before it begins.
The only upside is the many beautiful female staff members working at the resort.