Beach Buggy Racing
Drive into an action-packed, surprise-filled world of off-road kart racing mayhem. Race against a field of rival drivers, each with unique personalities and special abilities.
Build a collection of crazy power-ups, like Dodgeball Frenzy, Fireball, and Oil Slick. Unlock and upgrade a variety of cars, from dune buggies to monster trucks.
Test your skills in six different game modes on 15 imaginative 3D race tracks, against a pack of tropical-loving rivals with a serious case of road rage!
Fast, furious, and fun, Beach Buggy Racing is a kart racing island adventure for all ages.
Utilise your driving skills and a collection of creative power-ups to fight your way to the finish line. It’s not just a 3D racing game, it's an epic battle with spectacular physics-based gameplay!
Explore dinosaur-infested jungles, lava-spewing volcanoes, beautiful beaches, and mysterious swamps.
Recruit a team of drivers to play with, each with a unique special power like teleportation, flaming fire tracks, and confusion spells.