Beat Them All
Beat Them All is the ultimate Beat'em Up game. The whole game is designed in a story mode where you will fight against the thugs of city by applying your Boxing and Kung Fu skills.
Includes a training mode to help your learn all techniques you will need to progress throughout the game.