Big Kids Games Collection Bundle 6-in-1 Funny Educational Children & Toddler Learning Pack
Our evergreen! The ultimate car fun for all children worldwide. Wash funny cars and trucks. Perfect for learning hand-eye motor coordination. Children learn to plan and think logically! The vehicle types contain a variety of different vehicles, from racing cars, police cars, to fire engines, everything is included!
The popular ocean and sea animal puzzle game for little ones! Get to know your first forms in a playful way with lots of funny animals from the sea. A perfect educational game in wood look.
Who doesn't like pirates? Join the adventure and immerse yourself in the fantastic, adventurous world and life of pirates.
What's better than animals? baby animals! The perfect animal puzzle for the little ones! All children love animals. With this plug-in puzzle, children can get to know their first animals and learn logical thinking and their first shapes.
Please note: All games in this bundle are controlled exclusively via the touch screen!