Inspired by the naughty back room arcades of ‘90s Japan, Bishoujo Battle Cyber Panic! offers the instant gratification of a sub-genre that’s both easy to learn and fun to master. Start each action-packed stage with a silhouetted girl behind the playfield and dodge enemies while drawing lines that cut away when connected, methodically uncovering the image underneath.