Blazing Beaks + Badland Game of the Year Edition
Don't let that colorful art fool you, these two titles are anything but safe! Sharpen those beaks and play as armed birds blazing through piles of mutants, monsters and other creepy creatures in the epic roguelite - Blazing Beaks. And, maintain those wits in Badland, a stunningly atmospheric, hand-drawn action adventure platformer where everything is out to get you. These two experiences are sure to keep you on your toes!