Bonito Days
All across 2 relaxing gameplay modes, ‘Target Test’ and ‘Sweet Rush’. Soar through the open skies collecting sweets, nabbing powerups and uncovering hidden routes and top it off with a perfect landing. For these bonnie fish the goal is not winning but enjoying the great weather, chill vibes and relaxing days while they last.