Castle Kong
Castle Kong is Drowning Monkeys homage to what we consider the best game ever made.
And that's what Castle Kong is all about. Just like the game it's based on, CK will be a ruthless, 4 stage, 22 level romp! You play PauperBoy, a young kid who sets out to save PrincessGirl from the evil clutches of BaronMan.