ChromaGun
Welcome to ChromaTec’s test lab! You’re here to test our newest, state-of-the-art military-grade colour-technology: The ChromaGun (patent pending)! Use it to try and solve our meticulously designed test chambers.
If all of this sounds like your brain can handle it, congratulations! You’re the perfect candidate for our test chambers!