Cobra Kai Collection
Choose a side, master your moves and embrace your destiny in an epic beat 'em up adventure inspired by the hit show. Take control of 8 playable characters with deep movesets, combos, progression, real-time character swaps, ultimate attacks, and much more! 34 years after the events of the 1984 All Valley Karate Tournament, the rivalry of Daniel LaRusso and Johnny Lawrence continues. The fight is in your hands now!
Eagle Fang, Cobra Kai, Miyagi-do – Which is your dojo? That choice begins your journey, but then it’s up to you to recruit the most powerful team as you master your fighting style and battle to solidify your dojo’s LEGACY as the All Valley Karate Grand Champion!