Color Zen Kids
For your own Zen masters in training, Color Zen Kids is a fun new twist on the critically acclaimed puzzle game. With simpler puzzles, larger shapes, and a kid-friendly animal theme, it's a game they won't want to put down. Now everyone in the family can find their way, with Color Zen Kids!