Coloring book series Dinosaur Museum
Includes 150 dramatic illustrations of dinosaurs and other prehistoric creatures!
All you need to do is tap the screen, so everyone can easily handle various types of tools and enjoy coloring.
You can also exhibit your finished colorings in your gallery and enjoy them with family.
Even if your child is not reading yet, you can show the collection and read the name to your child so they can begin identifying the dinosaurs!