Think you're ready to take on the cube? Then fire up your Cubot's laser and cut your way across 50 Arcade levels in non-stop retro-inspired action!
To succeed you (and your buddies!) will need to evade and annihilate deadly enemies & use your lightning-fast reflexes to the fullest! This is a journey where only the best will survive!
Cubixx is a superb, critically-acclaimed action game, inspired by one of the greatest 80's Arcade classics!