The popular spin-off from Dark Witch Story is now available on Nintendo Switch!
Play the single-player STORY MODE and defeat all the bosses! Play the VS MODE to battle against your friends, and the CO-OP MODE to co-operate!
Press the buttons rhythmically in time to cut down Boing boings (bullets). Jump to avoid fire beams!