Darts
Darts is based on the classic 501 dart game, starting with a score of 501 your goal is to 0 with the minimum number of dart throws and just like the classic game you can score doubles and triples.
There are 15 rounds and in each round you throw 3 darts, the player to either reach 0 or has the lowest score wins the game.
Play against a friend or play against the computer’s smart artificial intelligence (AI) player, either way, winning won’t come easy.
Customise your dart board and darts with over a 100 different combinations to chose from.