Derpy Conga
Take their hand as you find them and form a conga line to be sure not to leave anyone behind but be careful: the longer the line, the harder to control!
On the other hand (haha!), certain obstacles are easier to overcome when you have friends on your side.
Control not one, not two, but a whole bunch of wacky friends… all at the same time!
On your journey you encounter different kinds of friends: each of them has unique abilities to help you throughout your quest.
A carefully crafted, multi-layered soundtrack that evolves as your conga line gets longer.
Explore colorful and lively worlds as you travel through space to look out for your friends.