Dimension Drive
This intense space shoot ’em up challenges you to fight across two battlefields on one splitscreen. Instantly switch between them to dodge waves of bullets, reach secret areas, or surprise your enemies. Play solo or turn it up to 11 with a local co-op partner to destroy your enemies when you team up on one screen, or split up to grab as much loot as possible.
Unlock and power up a variety of weapons like the Flak Shotgun, an overpowered beast that blasts ships to atoms at point blank range, or the burning wall streaming from the flamethrower-like Plasma Torch. Master advanced techniques like the Drift Drive, which lets you dodge bullets in a split-second, or even flip into Reverse Drive to hit enemies when they least expect it.
Fight through a richly detailed sci-fi adventure and unfold the secrets of the Dimension Drives, then climb the global leaderboards in four different difficulty modes ranging from Normal for a balanced challenge to Insane for whoever can take the pain. Still too easy? Step into the 13 zones of the Mirror Dimension in New Game+.