Dungeon Slime: Puzzle’s Adventure is a challenging 2d puzzle game featuring Billy the Slime. Every time you hit the walls, you splatter and change shape. Dodge sharp spines, go through narrow gaps and solve complicated logic and skill-based puzzles to find a way out of this dungeon.
In Dungeon Slime 2: Puzzle in the Dark Forest, you return as Billy the slime. You have to change your shape by hitting the walls to get through the challenges. There are several levels to play with increasing difficulty and additional obstacles.