How to play
EAT BEAT DEADSPIKE-san is a rhythm action game spin-off of the 2D fighting game series, BLAZBLUE, that features Dead Spike-san in an eating frenzy.
The controls are simple: tap the buttons to the beat and eat the incoming food! Enjoy the music of BLAZBLUE while having Dead Spike-san eat as much food as possible!
There are three difficulties: Easy, Normal, or Hard for each of the songs. Anyone can enjoy playing by choosing the appropriate difficulty.