ESCAPE TRICK: 35 Fateful Enigmas
Our hero wakes up with a cell phone and a note. Though he has no memories to rely on, a mysterious woman appears in front of him – Kei. They move forward, clinging to the only clue they can believe in, and come upon a shocking revelation...
What connecting truth lies under the mysteries of both stories? Play and find out!