Create Delicious Dishes!
In Epic Chef you take on the role of Zest, who must embark on a culinary journey to farm, craft and cook his way into legend.
Dynamic recipe creation means that you can experiment with thousands of different ingredient combinations to create a unique menu of delicious delights.
Live off your land by growing food such as fruit and vegetables as well as tending to an eclectic mix of animals from cows to unicorns! Repair and customise your dilapidated (and slightly haunted) mansion.
You are free to explore all that the city has to offer. Visit various locations such as the tavern, the spa or try your hand at fishing. Meet the friendly locals and make them hate you less with the power of food.