ABOUT THIS GAME
"Tsugunohi," a horror game that invades your everyday life, and Inugami Korone of the VTuber group "hololive" have collaborated!
The controls are the same as in "Tsugunohi," and as you keep moving to the left, horrors will come one after another. Will you be able to endure the horror phenomenon?
Inugami Korone, who has played many horror games in real life, has become an evil god and taken over "Tsugunohi".
On his way home from school, a male student leading an ordinary life sees a sign about Inugami Korone. He mutters "something" in front of the sign, and his daily life changes rapidly.
ImCyan is an indie game creator who has made numerous horror games. His best known work is the "Tsugunohi" series.
The most distinctive feature of the series is that you "just keep going left. These horror games allow players to walk their usual way home or to their workplace and experience their everyday life gradually being invaded by fear.
A virtual talent who began working with the VTuber group "hololive" in April 2019. She is a member of the "hololive GAMERS", a unit that focuses on live video games.