Fishing Ducks
Let's go fishing for rubber ducks! A fun game that will transport you to the nostalgic fairground stalls, where you have to catch all the rubber ducks, using the fishing rods. Play alone or challenge your friends to see who can get the highest score. Perfect for playing at family gatherings or birthdays.