Football Cup 2023
Take your chance to orchestrate the symphony of victory on the grandest stadiums in the world. Prepare to overcome epic challenges, face the sport legends, claim the trophies and become a legend yourself!. Feel the thrill of adrenaline coursing through your veins, and prepare for a soccer experience that will leave you breathless!
Football Cup 2023 introduces Championship Cup season 2023, new national and club teams, update of Basic mode, brand new career mode and new in-game AI. But that’s not all, discover new Qatar mode and enjoy multiple quality improvements.