Forbidden Love
Enter a story of impossible love, where circumstances conspire to keep two souls apart, but desire and passion push them to defy everything they know. You will be the one to guide the protagonists as they fight against the forces that try to keep them apart, facing difficult decisions that will put not only their relationship, but their very lives at risk.
With a plot inspired by the great tales of tragic love, this visual novel will allow you to explore the deep emotional ties that bind the characters and the complexities of their world.
Every decision you make will be crucial, guiding the protagonists towards happiness, tragedy, or something completely unexpected. Will you dare to defy the rules and fight for love? The future of this story and its protagonists depends on you!