Defeat famous opponents in musical duels. Immerse yourself in the fantastic story of Frederic's endeavours. Catch all the Easter Eggs and subtle parodies hidden in the background. Practice your skills until perfection and become the Master of the Piano.
The world of music is once again threatened. The art of soulful music, the kind that touches your heart, is in grave danger of disappearing. The evil forces that you fought so bravely are back! And they are even more powerful and desperate. Once again you'll need to step into Frederic Chopin's shoes and face opponents that have only one agenda – to enslave the musical world, mass produce soulless artists with their same-sounding radio hits, and reap enormous profits, hindering any creativity in the process.