Frederic: Resurrection of Music
Step into Frederic Chopin's shoes, and embark on a one-of-a-kind adventure through the musical genre.
Frederic Chopin – one of the world's most talented classical composers – is brought back from the afterlife and finds that he's an involuntary part of a treacherous plan. The world of music is at the edge of destruction. Soulless music labels and mass-produced popstars have hindered all creativity, and you're the only hope of bringing it back.
Accompany Chopin in his amazing journey full of quirky events. Battle your opponents in musical duels, the intensity of which will make your palms sweat.
Enjoy an hour of hand-drawn, animated comics, picturing the quirky story. Play through 12 catchy arrangements of Chopin's greatest classics, each in a different musical genre. Practice your skills until perfection and become the master of the piano.