Freedom Planet 1+2 Bundle
The Freedom Planet 1+2 Bundle includes the original Freedom Planet and its long-awaited sequel Freedom Planet 2. Join Lilac, Carol, Milla, and later foe-turned-friend Neera in Freedom Planet 2, as they save the world and become full-fledged heroines along the way!
The planet Avalice’s three ruling houses are poised to engage in all-out war over control of the world's most precious energy resource--the Kingdom Stone. Add to that a coup d’etat within one of these houses--instigated by an invading alien army--and the world's future is looking grim.
There's trouble around every turn, but our heroines have a variety of special fighting abilities and unique gameplay mechanics at their disposal. Speed and blast through more than a dozen massive, nonlinear stages, a fully-voiced story mode with different scenes depending on which character you choose, and even a few unique stages per character.
The fast paced platforming of Freedom Planet returns! In the years since the events of the original game, our three heroines have refined their signature moves, making them more formidable than ever before, with the powerful Neera joining the fray as a fourth playable character. Use abilities unique to each character and items suited to your play style to explore Avalice and defend its animal citizens!
With 24 expertly designed stages, an ambitiously expanded Adventure mode, retro-but-refined 2D visuals, and the addition of the highly requested Boss Rush mode, Freedom Planet 2 is the indie darling grown up to become a true platforming power.