This animal puzzle game has been specially developed for children and includes different levels of difficulty that are freely adjustable.
As soon as the rotation for the parts has been switched on, the parts can be rotated 90 degrees at a time.
The puzzle game contains many great, funny and unique animal motifs suitable for children.