Casual Puzzle
No pressure, place each ball on its right spot without worrying about the number of moves you can make.
Levels must be completed in just a few moves. There is probably only one solution, can you find it?
Make the most of your brain power to fill the whole level with colours in Match-3 style game.
If you manage to solve all those riddles, the challenge is not yet over: Grid Mania generates random levels which might prove even more puzzling to wrap your head around.