Guitar
Guitar is a simple and fun game for kids and adults of all age, that will let you learn and play your favourite songs with the touch screen and Joy-Con controllers.
As bonus Guitar also comes with an acoustic, classic and electric guitar so you can amaze your family and friends with your new learnt musical talent.
Guitar is the fun way for anyone to start learning to play the guitar and improve ones hand eye co-ordination.