Guns, Gore and Cannoli
Set against the gangster heyday of the roaring twenties. Lose yourself in an exciting, elaborate tale of the underground and underworld. Experience friendship, betrayal, vengeance, and witness first hand the rise and fall of a criminal mastermind. This is survival horror, wiseguy style... Capiche?
The game tells the story of Vinnie Cannoli and his mob family, set in the fictional Thugtown circa 1925, the height of Prohibition. Beneath the city overrun by zombies, there's a dark story of conspiracy and betrayal. Unravel the sneaky mafia ways and government conspiracy while you try to look for your lost pal and for answers about the zombie-outbreak.
Prepare yourself for a non-stop, action-packed, completely over-the-top, platforming game where you have to fight, shoot, blast and kick your way through a deeply engrossing story. Not only will you have to take on the undead, but also rivalling gangsters and the army trying to cover things up.
Step into the atmospherical, shady world built by HD hand-drawn 2D graphics. Experience fluid animations and cinematic style cutscenes.
Despite Prohibition and the imminent Depression, people are ready to drink themselves (un)dead. Every inch of the game is like a picture straight from the Prohibition era. The cars, the furniture, the Speakeasy clubs, the music and the weaponry reflect the turbulent days of the roaring twenties.