HALVA Studio 2023 Bundle
Immerse yourself in the captivating world of Forklift Simulator 2023, where you'll embark on an extraordinary journey into the realm of forklift operations. Prepare to be amazed as you navigate the intricacies of loading and unloading trucks, organizing cargo and pallets within vast warehouses, and carefully handling a variety of different cargo types.
"Heist Force" is an action-packed heist adventure where you become the ultimate master thief. Infiltrate a heavily guarded bank, outsmart enemies, and grab as much loot as you can.
Get ready for a heart-pounding, action-packed zombie shooting game set in a Brazilian favela. In "Favela Zombie Shooter," you'll face wave after wave of different zombies and have to survive as long as you can.
The Crisis Zone is a sci-fi exploration game with horror elements in a dramatic atmosphere. You have found yourself in a secret quarantine area, explore and survive.