HAUNTED: Halloween '86
October 31st, 1986: In the once-quiet town of Possum Hollow, two 11-year old kids are gearing up for some Halloween hijinks! Before a fun-filled night of trick-or-treating Donny and Tami venture up to the old farm house where Harry, the crazy old farmer, suddenly thrusts them into a nightmare. Now trapped deep down in his dungeon on a pile of bones, they must break out and find their way back home. They will face hordes of heinous haunts, monstrous bosses and environmental hazards as they make their way through the various landscapes of Possum Hollow and fight to save their town from the curse that plagues it.