HORSE CLUB Adventures: Lakeside Collection
HORSE CLUB Adventures carries you off to the wonderful world that revolves around the Lakeside Riding Stable. Together with Hannah, Sarah, Lisa, Sofia, and their horses, you experience lots of thrilling adventures! There is an amazing amount to discover in this open-world game. The popular HORSE CLUB game characters and the lovingly designed locations at Lakeside, such as the café, the caravan and the riding stable, are brought to life here.
Are you ready for more adventures together? It’s autumn in Lakeside and the HORSE CLUB is waiting for you! Ride off with the friends Hannah, Lisa, Sarah and Sofia and let them show you the small town of Hazelwood. The loveliest photos are wanted for a contest there – will you find the best photo motifs together and on your horses?