HYPER METEOR
When your ship's weapon systems malfunction in deep space, surrounded by hostile forces, your only hope for survival is to fly head-first into danger! Ram your ship into enemy weak points to survive, keep the hits coming to maximize your combo, and get a high score!
◼ Extras & Unlockables: 50 achievements, online leaderboards (worldwide and friends), detailed stats, and more!